OasiS.Hu
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

OasiS.Hu

Alliance uni1 ogame.Hu
 
AccueilRechercherDernières imagesS'enregistrerConnexion
Le deal à ne pas rater :
Bon plan achat en duo : 2ème robot cuiseur Moulinex Companion ...
600 €
Voir le deal

 

 Hello

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
Kro [DS]
Allié
Allié



Masculin Nombre de messages : 4
Alliance : DS
PM/Fõbolygó (x:xxx:xx) : 2:271:9
Date d'inscription : 27/10/2007

Hello Empty
MessageSujet: Hello   Hello Icon_minitime27/10/2007, 16:02

Helló!

Üdvözletem a TOA Klán nevében nektek.
Elnézéseteket kérem, hogy magyarul írok, de remélem Isildur tolmácsolja majd az üdvözletünket felétek.

Mint olvastam az ismertetőtökben, ti nem ma kezdtétek a játékot, ezért szívesen fogadjuk, fogadnánk a segítségeteket, tasztalataitokat a játékkal kapcsolatban.

Bízom benne, hogy egy a mindkét fél számára előnyös kapcsolat is kialakulhat a klánjaink között.

Addig is ha szükségetek lenne rá, szívesen állok/állunk rendelkezésetekre az erőnkhöz, lehetőségeinkhez mérten.

Üdvözlettel: Kro
Revenir en haut Aller en bas
Isildur
Cadre OasiS
Cadre OasiS
Isildur


Nombre de messages : 448
PM/Fõbolygó (x:xxx:xx) : 3:159:11
Date d'inscription : 08/09/2007

Hello Empty
MessageSujet: Re: Hello   Hello Icon_minitime27/10/2007, 17:21

Üdvözlünk!
Látom, sikerült regelni azzal az új útmutatóval, amit hirdettem nálatok Smile
(Ha kiegészíted a profilod - 8. pont az útmutatóban - és beleírod a nevedbe a szövit is - 3. pont - akkor tökéletes lesz. És inkább külön topik legyen ez, úgy teszem.)
Még nem látsz semmit a nyilvános részen kívül de ha szövetségesnek fogtok számítani, akkor más fórumcsoportba teszlek.
Most sietek, ezért nem mondok többet, csak fordítom, amit írtál:
[franciául: ci-dessus je le félicite d'avoir trouvé le tuto que j'avais mentionné sur leur forum, je lui dis de compléter son profil, et que plus tard si nous sommes alliés il sera mis dans un groupe qui voit plus que la partie publique du forum - et donc voilà son message:]

Salut à vous au nom de l'ally TOA.
Désolé d'écrire en hongrois mais je pense qu'Isildur vous traduira nos salutations.
D'après ce que j'ai lu dans votre présentation, vous n'avez pas débuté le jeu maintenant, alors nous accepterions et nous acceptons volontiers votre aide et vos conseils pour le jeu.
Je suis sûr qu'il peut se créer entre nos allys un contact avantageux pour les deux parties.
En attendant, si vous en aviez besoin, je suis/nous sommes volontiers à votre disposition dans la mesure de nos forces et de nos possibilités.
Salut: Kro
Revenir en haut Aller en bas
NeB
OasiS Fr
OasiS Fr
NeB


Masculin Nombre de messages : 377
Age : 47
Alliance : OasiS
PM/Fõbolygó (x:xxx:xx) : retraité/nyugdíjas
Date d'inscription : 07/09/2007

Hello Empty
MessageSujet: Re: Hello   Hello Icon_minitime27/10/2007, 20:10

ah un premier visiteur !! cool !!
Bon c'est bien on va pouvoir commencer a jouer vraiment ^^

Deman soir si je ne rentre pas trop tard je m'occupe de rendre le tuto plus agréable a lire.

Passe lui les salutations de ma part !


traduction/résumé Isildur - fordítás/összefoglalás (moderátori beszólásként):
örül az első látogatónak (ezt már értetted), "az jó, nemsokára az igazi lesz a játék" (egyezményekkel stb.)
holnap este szebbé teszi a regisztrációs útmutató linkjét, üdvözöl téged
Revenir en haut Aller en bas
https://oasishu.1fr1.net
Kro [DS]
Allié
Allié



Masculin Nombre de messages : 4
Alliance : DS
PM/Fõbolygó (x:xxx:xx) : 2:271:9
Date d'inscription : 27/10/2007

Hello Empty
MessageSujet: Re: Hello   Hello Icon_minitime27/10/2007, 20:28

Salut!

Nos az igazság az, hogy jópár fórumotort ismerek, és épp ezért nem nézem meg a segítséget, de most megnézem a kiegészítés miatt.
És üdvözletem NeB- nek.
Az első mondatát le bírtam fordítani.. Smile
Sajnos a többivel nem boldogultam, így azok értelmezésében rád hagyatkozom majd egyenlőre Isildur.

De remélem találok valakit a klánunkban, aki beszél, és ír francia nyelven. Az megkönnyítené a munkádat neked is.

Salut: Kro..


comme il connaît pas mal de moteurs de forum il s'est inscrit sans le tuto, il va le regarder pour compléter le profil
il salue NeB, il n'a compris que la 1e phrase et me laisse le reste, mais il va voir s'il ne trouve pas quelqu'un dans son ally qui parle français pour que ce soit plus simple
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Hello Empty
MessageSujet: Re: Hello   Hello Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
Hello
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
OasiS.Hu :: PUBLIC - VISIBLE PAR TOUS / NYILVÁNOS RÉSZLEG :: Ambassade / Nagykövetség-
Sauter vers: