OasiS.Hu
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

OasiS.Hu

Alliance uni1 ogame.Hu
 
AccueilRechercherDernières imagesS'enregistrerConnexion
Le Deal du moment : -39%
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
Voir le deal
399 €

 

 Miért vagy Oasis-tag: itt az indok

Aller en bas 
AuteurMessage
Isildur
Cadre OasiS
Cadre OasiS
Isildur


Nombre de messages : 448
PM/Fõbolygó (x:xxx:xx) : 3:159:11
Date d'inscription : 08/09/2007

Miért vagy Oasis-tag: itt az indok Empty
MessageSujet: Miért vagy Oasis-tag: itt az indok   Miért vagy Oasis-tag: itt az indok Icon_minitime6/5/2008, 23:31

[Lycanthrope (Monkey D Luffy) szövege 2007 nyarán - eredeti szöveg: itt, vagy lejebb található]

Miért vagy Oasis-tag: itt az indok


Helló!

Az Ogame-ben főleg 2 fajta játékos található:
- Aki szereti az Ogame erőforráskezelési oldalát. Vagyis szereti, ha ügyesen tudja használni a nyersanyagokat arra, hogy minél jobban tudja befektetni és így még többet kapjon belőle. Vérbeli kereskedő, ügyesen tud venni és eladni.
- Aki szereti az Ogame stratégiai oldalát, az olyan taktikát, amivel el tud kapni egy flottát, a hirtelen támadást, a rohanást, a nyereségszedést. Szereti a veszélyt. Azt a veszélyt, hogy sok pontot nyerhet, és sokat veszíthet. Hogy erős szövetségest szerez magának... És erős ellenfelet.

Aki úgy tartja, hogy a 2. típusú játékban van a helye, annak azt javaslom: azonnal lépj ki az Oasisból! Mert nem fogod találni benne azt, amit keresel. Zárd be tehát ezt a topikot, nincs szükséged rá!

Aki pedig jobban szereti az 1. típusú játékot: hegyezd a füled, most elmondok valamit!

- Fordíts hátat azoknak a rosszmájúaknak, akik szerint bányász stratégiával csak keveset lehet haladni a ranglistán! Mert nem igaz.
Jelenleg lassan 2 millió pontom lesz, top300-as vagyok. És csak másfél éve ogame-ezek. Sok az olyan támadó típus, aki velem egyszerre kezdte el vagy még előbb és messze van mögöttem.
- A bányákat előnyben részesíteni hosszú dolog. Jaj bizony, hosszú. De kemény pontokat nyersz. Olyat, amit senki sem tud elvenni tőled.
Jelenlegi termelésem több, mint 50 millió nyersanyag hetente. Szóval annyi, mint annak a top100-as támadónak, aki minden héten kitenne a fórumra egy HoF-ot (hírnév termébe illő csatajelentést).
Tehát igen, a bányák fejlesztése hosszú. De nézd meg, milyen eredménnyel!
- Bányásznak lenni azt jelenti, hogy van választásod. Olyan választásod, hogy miután jó játékos lettél, utat választhatsz. Erős bányáid egy olyan óriási nyersanyagtermelést biztosítanak, amit vissza tudsz fektetni újabb bányákba, vagy pedig gyorsan épülő flottába.
Ezt nem tudja megtenni a támadó típus. Egyetlen nyereményei a támadásaiból adódnak. És ha egyszer megkapja a magáét, mint a lelocsolt locsoló: akkor ezen a napon a támadó típus mindent veszít. Abbahagyja az Ogame-et, vagy a nulláról indul úgy, hogy nagy nehezen újraépít egy flottát.

Az Oasis-vezetők könnyen tudják kritizálni azokat, akiknek jövedelmező volt megtámadni a bolygóját és meg is támadták. Hát, igazuk van.
Ahogy a támadó típus a flottáját félti, úgy neked is a dolgod az lesz, hogy megvédjed a nyersanyagaidat.
Építs védelmet aszerint, hogy mennyi nyersanyag halmozódik fel a bolygóidon. Ha gyakran benézel az Ogame-be és gyakran elköltöd a nyersanyagaidat, akkor nem érdemes építeni nagy védelmet. Ezek a pontok nem termelnek semmit.

Végül egy utolsó dolog:
Válaszd ki jól, hogy milyen módon fejlődnek a bányáid. Tudom, hogy nagyon drágán tudom eladni a kristályomat.
Tehát a kristálybányáimra alapozok. Egyszerű.
Egy utolsó tanács: bányászként sokat nyerhetsz... De csak akkor, ha jó kereskedő vagy. Találj magadnak jó vevőket és jól fizető szövetségeket. Így könnyen és neked megfelelő áron fogod tudni értékesíteni azt az nyersanyagot, amit el szeretnél adni.

Remélem, tudtam segíteni.

Baráti üdvözlettel:

Lycan’



Lycanthrope (Monkey D Luffy) a écrit:
La raison pour laquelle vous êtes chez l'Oasis : la voilà.


Bonjour,



Sur Ogame, nous pouvons trouver 2 principales catégories de joueurs :

- Ceux qui aiment la partie gestion d'Ogame. C'est-à-dire ceux qui aiment savoir gérer leurs ressources, afin de mieux les réinvestir, pour en gagner davantage. Ceux qui ont l'âme d'un commerçant et qui savent vendre et acheter.
- Ceux qui aiment la partie stratégique d'Ogame, les tactiques d'interception, les raids, les rushs, le ramassage de butin. Ceux qui aiment le risque. Le risque de gagner beaucoup de points, et d'en perdre beaucoup. Ceux qui aiment le risque de se faire de puissants alliés... Et de puissants ennemis.


Pour ceux qui pensent se trouver dans ce 2nd type de jeu, je vous le conseille : quittez l'Oasis de suite. Car vous n'y trouverez pas ce que vous cherchez. Alors, fermez ce topic, car il ne vous servira à rien.


Cependant, pour les joueurs qui préfèrent le premier type de jeu, alors prêtez une oreille attentive à ce que je vais vous annoncer :


- Tournez le dos aux mauvaises langues qui vous diront que la stratégie du minier ne fait gagner que peu de places. Car c'est faux.
J'ai actuellement bientôt 2 Millions de points, Top 300. Et je joue à Ogame depuis seulement 18 mois. De nombreux raideurs ayant commencé en même temps, si ce n'est avant moi, se trouvent loin derrière le classement.

- Favoriser les mines, c'est long. Oh oui, c'est long. Mais vous gagnerez des points durs. Des points que personne ne pourra vous enlever.
Je gagne actuellement plus de 50 Millions de ressources chaque semaine. Bref, autant qu'un Raideur Top100 qui posterait un HOF chaque semaine.
Alors oui, évoluer ses mines, c'est long. Mais voyez le résultat.

- Être minier, c'est avoir le choix. Le choix, une fois devenu un bon joueur, de choisir votre voie. Vos puissantes mines vous assureront un énorme gain de ressources journalier, que vous pourrez réinvestir dans de nouvelles mines, ou une flotte qui se construira rapidement.
Un Raideur, lui, ne peut le faire. Ses seuls gains seront ceux de ses attaques. Et si un jour, l'arroseur se fait arroser: ce jour-ci, le Raideur perdra tout. Il arrêtera Ogame, ou repartira à 0, en reconstruisant une flotte laborieusement.





Les représentants d'Oasis ont le reproche facile pour ceux qui sont rentables et qui se sont fait raider. Eh bien, ils ont raison.
Tout comme le raideur protège sa flotte, ce sera à vous de protéger vos ressources. Construisez des défenses en fonction du nombre de ressources qui vont s'accumuler sur vos planètes. Si vous passez souvent sur Ogame, et que vous réinvestissez souvent vos ressources, il ne sera pas la peine de faire beaucoup de défenses. Ce sont des points qui ne vous rapportent rien.


Enfin, une dernière chose :

Gérez bien le choix d'évolution de vos mines. Je sais que je peux vendre mon cristal très très cher : 1C : 3.5M.
Alors, je me base essentiellement sur mes mines de Cristal. Tout simplement.

Un dernier conseil : Être minier rapporte gros... Mais seulement si vous êtes un bon commerçant. Trouvez-vous de bons acheteurs, et des alliances qui vous payeront bien. De ce fait, vous pourrez facilement écouler la ressource que vous cherchez à vendre, à un prix qui vous conviendra.



En espérant vous avoir été utile,



Amicalement,


Lycan'
Revenir en haut Aller en bas
 
Miért vagy Oasis-tag: itt az indok
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Oasis-bemutató
» Oasis-kódex és szabályzat
» l'histoire de Oasis selon saberblue
» Szeretnénk az OaSiS köreit erõsíteni

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
OasiS.Hu :: PUBLIC - VISIBLE PAR TOUS / NYILVÁNOS RÉSZLEG :: Archives stellaires / Űrhajósok levéltára-
Sauter vers: